studiul
Echipa de cercetare
EVA MILITARU
Eva este cercetător știinţific gr. I în cadrul Institutului Naţional de Cercetare Știinţifică în domeniul Muncii și Protecţiei Sociale (INCSMPS), doctor în economie, are 20 de ani de experienţă în cercetarea academică din domeniul socio-economic.
Activitatea sa de cercetare este concentrate în jurul următoarelor tematici: venituri și inegalităţi socio-economice, sărăcia, participarea pe piaţa muncii, incluziunea socială, indicatori socio-economici, iar printer ariile de specializare este și aceea de evaluare de programe și politici publice din domeniile ocupării, protecţiei sociale, veniturilor populaţiei, educaţiei și cercetării-dezvoltării.
A participat la realizarea a peste 40 de proiecte de cercetare, finanţate în cadrul programelor naţionale, europene şi internaţionale, dintre care a coordonat 13 proiecte ca director de proiect sau responsabil de proiect din partea INCSMPS. Este autor a peste 50 de articole știinţifice sau capitole de carte. Este membru al Consiliului Știinţific al INCSMPS din anul 2015.
ALEXANDRU DINCOVICI
Alexandru Dincovici lucrează de peste 15 ani în cercetare academică, cercetare de piaţă și consultanţă organizaţională.
Din 2014 este fondatorul buticului de consultanţă antropologică IziBiz Consulting, unde lucrează cu clienţi din multiple industrii, de la retail și telecomunicaţii la industria farmaceutică și instituţii financiare, pentru a-și ajuta să își cunoască mai bine pieţele in care activează, concurenţii, clienţii și angajaţii, dar și pentru a-i susţine în procese de transformare organizaţională.
Este antropolog, doctor în sociologie și lector asociat la SNSPA și Universitatea din București, unde a predat și predă cursuri de Focus Grup, Antropologie medicală, Antropologie aplicată, Antropologia corpului sau Teorii moderne în antropologie.
Din 2022 este bursier al Colegiului Noua Europă (NEC), unde urmează o cercetare postdoctorală despre tehnologie, algoritmi și subiectivare prin intermediul wearables.
Vorbește în public pe teme legate de domeniile sale de interes, cultură, corp și societate, și publică de la articole academice sau capitole în volume de specialitate la opinii și articole în diferite publicaţii, de la Dilema Veche la Scena 9, Wall-Street.ro, Smark sau Business Magazin.
MARIAN MARCU
Cu o experienţă de 24 de ani în cercetarea pieţei și 15 ca managing partner la Novel Research, Marian a fost implicat într-o gamă largă de proiecte strategice, derulate la nivel naţional și internaţional de companii de top din diverse domenii de activitate, partide politice, organizaţii guvernamentale și ONG uri.
Responsabilităţile au inclus integrarea metodelor analitice si a tehnologiilor de ultima generaţie în identificarea tendinţelor pieţei, optimizării proceselor, segmentării pieţei sau planificării strategice și tactice pentru proiecte cu randamente absolute de până la 99 milioane de euro.